Жеке тұлғалар үшін
mob (1).png 505


 
Бизнес-клиенттер үшін
mob (1).png 605


Жеке кабинет
Жеке кабинетке кіру
ТАПСЫРЫС БЕРУ
Несиелер
Депозиттер
Кредиттік карталар
Филиалды таңдаңыз:*
Аты-жөніңіз:*
ЖСН:*
Телефон нөміріңіз:*
Email:*
Электрондық пошта мекенжайын енгізу үшін, ағылшын пернетақта орналасуын өзгертіңіз өтінеміз.
 
Өтінім беру
0%
Қажетті алаңдарды толтырыңыз.
Қолданбаның саны -
Сіздің өтініміңіз қабылданды, жақын арада Сізге хабарласамыз.
Рақмет
Депозиттің түрі:*
Барлық жағдайларға қатысты жеңімпаз болып үйренген адамдарға арналған депозит.
Сіздің ақшаларыңыз сізге алғыс айтады
Филиалды таңдаңыз:*
Аты-жөніңіз:*
ЖСН:*
Телефон нөміріңіз:*
Email:*
Электрондық пошта мекенжайын енгізу үшін, ағылшын пернетақта орналасуын өзгертіңіз өтінеміз.
 
Өтінім беру
0%
Қажетті алаңдарды толтырыңыз.
Қолданбаның саны -
Сіздің өтініміңіз қабылданды, жақын арада Сізге хабарласамыз.
Рақмет
Пікір қалдыру
Түрін таңдаңыз:*
Аты-жөніңіз:*
Телефон нөміріңіз:*
Басқа байланыс деректері:
Сіздің қалаңыз:*
Хабарлама мәтіні:*
 
CAPTCHA
Суреттегі таңбаларды енгізіңіз
 
 
Жөнелту
0%
Қажетті алаңдарды толтырыңыз.

* - Міндетті түрде толтыру қажет.
Қолданбаның саны -
Сіздің сауалыңыз қарастыруға жөнелтілді.
Хабарласқаныңыз үшін алғысымызды білдіреміз!
Басқа жазу
Жеке тұлғаларға
Бизнес-клиенттерге
Филиалдар мен банкоматтар
Біздің Банк
Главное меню
Басты  /  Жаңалықтар  /  «7-20-25» несиесін алуға арналған электронды кезек 19 сәуірінен сағат 10:00 басталады
17 2023
«7-20-25» несиесін алуға арналған электронды кезек 19 сәуірінен сағат 10:00 басталады

Банк ЦентрКредит «7-20-25» несиесіне өтінім беру үшін электронды кезекті жариялайды. Кезекке тұрмаған клиенттердің өтінімдерін банк бөлімшелері қабылдамайды.

Өтінім беру процессі Банк ЦентрКредиттің bcc.kz сайтында электронды кезек қызметінің ішінде жүреді. Өтінімдер қабылдау осы жылдың 19 сәуірінен бастап Астана қ. уақыты бойынша сағат 10:00-ден басталады. Электронды өтінім тапсыру үшін клиенттің ЖСН, ұялы телефон нөмірі, үйдің құны және бастапқы жарна сомасын енгізу қажет, несие сомасы автоматты түрде есептеледі. Кейін SMS-хабарландыру арқылы бір реттік жіберілген парольді енгізіп,  өтінімді растау қажет.

Өтінімді жібергеннен кейін клиентке кезек нөмірі SMS-хабарлама арқылы жіберіледі. Барлық өтінімдердің қабылдануы белгілі бір лимит орындалғаннан кейін тоқтатылады. Ал қабылданған өтінімдер үш күн төңірегінде банк бөлімшелеріне келіп, рәсімделу қажет.  Ол үшін қызметкерлер электронды кезекке өткен клиенттерге қоңырау шалып, несие рәсімдеу күні, уақыты және келетін бөлімше нөмірі жайлы алдын ала хабарлайды.

Несие бағдарламасының талаптары бойынша сатып алынатын жылжымайтын мүлікте барлық құрылыс жұмыстары (қасбеттік жұмыстар, абаттандыру, кіреберістерді аяқтау, есіктерді орнату және басқа жұмыстар) аяқталып, қажетті заңды құжаттармен бірге берілуі тиіс екенін ескертеміз. Негізгі несиеге өтінім беру кезінде бұл шарттар орындалмаса, банк кезек нөмірін жоюға құқылы.

Әрбір клиент төлем қабілеттілігін анықтау және ипотекалық несиені мақұлдау туралы шешім қабылдау үшін скорингтік процедурадан өтеді. Негізгі несиені беру кезінде банк өтінімді мақұлдамаған жағдайда кезек нөмірі жойылады. Кезек нөмірі негізгі несиелік өтінімді беру үшін банк бөлімшелеріне шақырылған күннен бастап 10 жұмыс күні ішінде жарамды.

Маңызды! Электронды кезекте клиенттің толтырылған деректері банкке «7-20-25» бағдарламасы бойынша берілген өтінім деректерімен сәйкес келмесе, өтінімнің күші жойылады. 

*лицензия ҚРҚНРДА №1.2.25/195/34 03.02.2020ж. берілген

Тізімге қайта оралу

Документтер пакеті


ЗТ резидент, егер бір құрылтайшы болса:
  • Жарғы
  • Заңды тұлғаның жалғыз қатысушысының шешімі;
  • Бірінші басшыны тағайындау туралы бұйрық;
  • Бірінші және екінші (егер бар болса) қол қою құқығы бар тұлғаларды тағайындау туралы бұйрық;
  • Құрылтайшылардың, бенефициарлық меншік иелерінің, сонымен қатар клиенттің банктік шотын жүргізуге байланысты операцияларды жүргізген кезде төлем құжаттарына қол қоюға уәкілетті тұлғалардың жеке тұлғасын куәландыратын құжаттары;
  • Заңды тұлғаның тіркеу бойынша барлық іс-әрекеттері туралы анықтама;
  • Лицензия (егер қызметті лицензиялау қажет болса);
  • Заңды тұлғаның орналасқан мекенжайын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
ЗТ резидент, егер бірнеше құрылтайшы болса:
  • Жарғы;
  • Жалпы жиналыстың хаттамасы;
  • Бірінші басшының тағайындау туралы хаттама;
  • Бірінші және екінші (егер бар болса) қол қою құқығы бар тұлғаларды тағайындау туралы бұйрық;
  • Құрылтайшылардың, бенефициарлық меншік иелерінің, сонымен қатар клиенттің банктік шотын жүргізуге байланысты операцияларды жүргізген кезде төлем құжаттарына қол қоюға уәкілетті тұлғалардың жеке тұлғасын куәландыратын құжаттары;
  • Заңды тұлғаның тіркеу бойынша барлық іс-әрекеттері туралы анықтама (Тұрғындарға қызмет көрсету орталығында немесе egov.kz беріледі);
  • Лицензия (егер қызметті лицензиялау қажет болса);
  • Заңды тұлғаның орналасқан мекенжайын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
Жеке кәсіпкерлерге арналған құжаттар
  • жеке тұлғасын куәландыратын құжат;
  • Клиенттің жеке кәсіпкер ретінде тіркелгенін растайтын құжат (мемлекеттік кірістер органы берген);
  • Лицензия (егер қызметті лицензиялау қажет болса).
Банктің тарапынан берілетін құжаттар:

Дербес деректерді жинауға, өңдеуге, сақтауға және пайдалануға, сонымен қатар өз бейнесін (суретін) беруге және пайдалануға келісім.

Осы арқылы мен «Банк ЦентрКредит» АҚ-қа (бұдан кейін – Банк) Қазақстан Республикасының заңнамасы бойынша рұқсат етілген кез келген тәсілмен менің дербес деректерімді жинауға, өңдеуге, сақтауға және пайдалануға келісім беремін.
Осы келісім маған Банктің және оның серіктестерінің қызметін ұсыну, шарттар жасау және орындау, жоғарыда көрсетілген мақсаттарда Банктің менің дербес деректерімді үшінші тұлғаларға беру, соның ішінде деректерді трансшекаралық беру құқығымен Банкпен арамыздағы қарым-қатынасқа қолданылатын Қазақстан Республикасының заңнамасына және (немесе) шетел мемлекеттерінің заңнамасына сәйкес Банктің өз міндеттемелерін орындауы мақсатында беріледі.
Көрсетілген келісім берілген сәттен бастап күшіне енеді және оның мерзімі шектелмейді.