TikTok, Facebook, Instagram, Telegram – әлеуметтік желілерді адамдар араласу, фото мен бейне көру құралы ретінде қабылдайды. Алайда бұл бизнесті интернетте дамыту құралы: әлеуметтік желілерде төлемге қабілетті аудитория шоғырланады, брендті дамытуға, клиенттік базаны арттыруға және сатылымды көбейтуге мүмкіндік беретін жарнама алгоритмдер жұмыс істейді.
Бизнесті интернетің қай жерінде жарнамалауға болады? Оны тиімді жасаудың жолы қандай?
Brand Analytics компаниясының деректеріне сәйкес 2023 жылы Instagram ең танымал әлеуметтік желіге айналды, бір жыл ішінде осы платформа арқылы пайдаланушылар 11 миллионнан астам хабарлама жіберді, ал авторлар саны 1,05 миллионға жетті. Instagram-да айтарлықтай серпіліс болды: 2022 жылы Statcounter Global Stats сервисінің деректеріне сәйкес ол үшінші серпіліс еді.
2023 жылы екінші орынды Facebook (509 мың автор) алса, қола 503 мың авторы бар Telegram-ға бұйырды. Төртінші орын YouTube-ке берілді (416 мың автор), ал бұл алтылықты ресейлік ВКонтакте мен Одноклассники (тиісінше 288 мың мен 181 мың) аяқтайды.
15 секундтық бейнелері бар TikTok-та, сондай-ақ X (бұрынғы Twitter) қысқа хабар алмасу сервисінде пайдаланушылар саны артып келеді.
Бизнеске арналған шотты онлайн ашу
Бірнеше батырма арқылы қолжетімді мүмкіндіктерді пайдаланыңыз
Әлеуметтік желілердің басқа жарнамалық арналардан даусыз артықшылықтары бар:
Танымал әлеуметтік желілер - Instagram, Facebook, TikTok және Telegram арқылы өнімдеріңіз бен қызметтеріңізді қалай сатуға болатынын қарастырайық.
Instagram бастапқыда фотоконтентке сүйенетін. Кейінірек бейне форматтары пайда болды. Мысалы, Reels – 1 минутқа дейін созылатын бейнелер, Stories – бар болғаны 15 секунд, ал IGTV бейнелері – бір сағатқа дейін. Reels аудиторияның назарын аудару үшін пайдалы, ал IGTV өнім туралы егжей-тегжейлі әңгіме немесе ашып түсіндіру форматы үшін қолайлы. Аудиториямен өзара әрекеттесу қажет болса, Stories жақсы: жазбаға немесе басқа бетке сілтеме қоса аласыз немесе сауалнама формасын жариялай аласыз.
Instagram-да бизнесіңізді тиімді дамыту үшін мына ұсыныстарды қарастырыңыз:
Инстаграмда лотереялар, конкурстар және челлендждер кең тараған, бұл аудиторияның қатысуын арттырады және ықтимал клиенттер базасын кеңейтуге мүмкіндік береді. Бұл әрекеттердің барлығын бір адам орындай алады: тек шарттарды көрсетіп, сыйлық ұсынып, жеңімпазды таңдау күнін атау қажет. Мұны кездейсоқ сандар генераторы арқылы немесе белгілі бір параметрлер бойынша жасауға болады (мысалы, ең көп репост жасаған, көбірек лайк басқан немесе көбірек пікір жазған адам жеңеді).
Instagram көбінесе әртүрлі өнімдерді сататын маркетплейс ретінде пайдаланылады: косметика, киім және аксессуарлар, балалар өнімдері, интерьер декоры, сондай-ақ цифрлық өнімдер: чек-листтер, электронды кітаптар немесе вебинарлар сатуға болады.
Facebook желісі аудиториясының ең үлкен сегменті 35 пен 44 жас аралығындағы адамдар (олардың үлесі 38% дерлік). Сондықтан әлеуметтік желілерде орташа баға сегментіндегі өнімдерді жарнамалаған маңызды. Бұл аудитория кітаптарға, қолөнер бұйымдарына, парфюмерияға, дизайнға, фотосурет курстарына, автомобиль өнімдеріне қызығушылық танытады.
Facebook арқылы әртүрлі тәсілдермен сата аласыз: ішкі маркетплейсте, компания немесе топ беттері арқылы. Бұл әлеуметтік желінің пайдаланушылары контенттің құрылымдық жағын көбірек бағалайды. Нақтырақ айтқанда, аккаунтты да, өнімді де Facebook-тегі тиімді жұмыс стратегиясы ретінде ұсыну керек. Әрбір тауардың толық сипаттамасы, бірнеше фотосуреті, теңгедегі бағасы, тапсырысты беру туралы ақпараты болуы керек. Интернет-дүкенге өтетін сілтеме міндетті түрде қажет.
Facebook-те сатуға тыйым салынған заттардың тізімі бар. Каталогта қызметтерді, жануарларды (оларды сыйға тартуды қоса алғанда) немесе медициналық тауарларды сату туралы хабарландыруларды жариялауға болмайды. Өнімді “бұрын” және “кейін” фотосуреттерімен жариялауға да болмайды. Facebook коммерциялық қауымдастықтары жаңалықтарды немесе мемдарды жариялауға жарамайды.
Instagram сияқты, бұл әлеуметтік желі жазылушыларды тартатын құралдарды ұсынады. Мысалы, сауалнамалар, мақсатты аудиторияға арналған жарнама жасау немесе лид-формалар арқылы ақпарат жинау.
ЖК-ны 0 теңгеге онлайн тіркеу
Бизнесті жеңіл бастаңыз
Жоғарыда атап өткеніміздей, TikTok-ты негізінен жас аудитория пайдаланады. Сондықтан, бұл әлеуметтік желі арқылы жастарға қызықты өнімдерді: сәнді киім брендтерін, жаңа косметиканы немесе жабдықты, танымал кафелер мен мейрамханаларды (соның ішінде жаңа бағыттар, ойын-сауық бағдарламаларын немесе түпнұсқа мәзірлер), туристік агенттіктерді, фитнес клубтарды жарнамалаған жөн. ТикТок үлкен жастағы топтар арасында өнімдер мен қызметтерді сату арнасы ретінде де тиімді.
TikTok-та тиімді жарнамалау үшін мына тармақтарды қарастырыңыз:
Бұл қарапайым мессенджер мәртебесінен әлдеқашан асып түскен әлемдегі басты әлеуметтік желілердің бірі. Telegram-дағы жарнама бизнесіңізді ілгері жылжытады, бірақ оған байланысты бірнеше қиындық бар. Яғни, Telegram-ның басқа әлеуметтік желілерден ерекшелігі – ұсыныстар жүйесі ол жерде жақында пайда болды. Ол іздеу жолағында орналасқан «Ұқсас арналар» форматында ұсынылған. Дегенмен, бұл құрал сізде жазылушы көп болған жағдайда ғана пайдалы. Жазылушыны қалай жинауға болады?
Бизнесіңізді бір әлеуметтік желіде дамытуға болады, бірақ оны кеңінен таныту үшін барлық әлеуметтік желінің артықшылықтарын пайдаланған жөн. Ең бастысы, платформалардың ерекшеліктерін: оның мақсатты аудиториясының жасы мен қызығушылықтарын ескеру керек. Осындай қарапайым қадамдар тұтынушылар шеңберін кеңейту, брендті таныту және пайданы арттыру мүмкіндіктерін береді.
Қазақстанның Ұлттық банкі 2024 жылғы 6 желтоқсанға арналған доллардың теңгеге қатысты курсын 524,65 тг., ал ресей рублінің курсын 5,14 тг. деп белгіледі.
Өткен күнмен салыстырғанда доллар курсы аздап әлсіреді. 2024 жылғы 5 желтоқсандағы курсымен салыстырғанда, өсім +1,07 тг. құрады (523,58 тг.-ден 524,65 тг.-ге дейін). Сонымен қатар, рубль курсы да сәл әлсіреп, +0,13 тг. өсті (5,01 тг.-ден 5,14 тг.-ге дейін).
5 желтоқсандағы валюта сауда-саттығының жабылу кезіндегі теңге бағамы 0,61%-ға нығайып, сауда көлемі 219 млн АҚШ долларын құрап, 1 доллар үшін 521,79 теңге деңгейінде қалыптасты.
Теңгенің рубльге қатысты бағамы, керісінше, 0,99%-ға әлсіреп, 1 рубль үшін 5,085 теңгеге жетті.
Сарапшылар теңгенің нығаюының ағымдағы үрдістерінің сақталуын және орташа құбылмалылықты болжайды.
2024 жылғы 5 желтоқсанға арналған доллардың теңгеге қатысты курсын Қазақстанның Ұлттық банкі 523,58 тг. деп белгіледі, ал ресей рублінің курсы – 5,01 тг.
Өткен күнмен салыстырғанда доллар курсы аздап әлсіреді. 2024 жылғы 4 желтоқсандағы курсымен салыстырғанда, өсім +0,41 тг. құрады (523,17 тг.-ден 523,58 тг.-ге дейін). Сонымен қатар, рубль курсы да сәл нығайып, +0,08 тг. өсті (4,93 тг.-ден 5,01 тг.-ге дейін).