Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
«Банк ЦентрКредит» АҚ-тың 2025 жылға дейінгі даму стратегиясы

Біздің басты мақсатымыз – 2025 жылға дейін серіктестік экожүйе құрамында жергілікті және халықаралық клиенттердің операциялары бойынша бірінші таңдаудағы Банк болу

Миссиямыз: Біз Орталық Азияда және Еуразиялық экономикалық одақта ұзақмерзімді серіктестік қарым-қатынас орната отырып, клиенттерімізге қамқорлықпен ақылды әрі шапшаң шешімдерді ұсынамыз

Көздеуіміз: Клиенттерге, әріптестерге және қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарайтын сенімді Банк

Біздің корпоративтік құндылықтар: Адалдық.  Кәсібилік.  Шапшаңдық.  Қайырымдылық.

Стратегиялық мақсаттар:

  • Кірістілік көрсеткіштері бойынша жетекші орындарды сақтау және бизнес тиімділігінің көрсеткіштерін айтарлықтай жақсарту
  • Ағымдағы клиенттердің белсенділігі мен Банкке бейілділігін арттыру
  • Топтың және Орталық Азия мен Еуразиялық экономикалық одақтағы әріптестік экожүйенің құрамында ЦКБ-нің тұрақты дамуын қамтамасыз ету

Банктің 2025 жылға дейінгі даму стратегиясының негізгі басым бағыттары:

  • Жаңа өнімдерді, оның ішінде цифрлық және Lifestyle (360⁰) өнімдерді енгізу
  • Операциялық процестердің тиімділігін арттыру
  • Шығындарды қысқарту
  • Капиталды ұлғайту
  • Технологиялардың тиімділігін және үздіксіздігін қамтамасыз ету
  • 1 клиент бойынша өнім санын арттыру үшін сатуды ұлғайту
  • Клиенттік тәжірибені зерделеу және оңтайландыру (цифрлық арналар, сайт, мобильді қосымша)
  • Клиенттерді тарту бойынша онлайн және цифрлық арналарды дамыту
  • Клиенттердің бейілділігін арттыру
  • Неғұрлым перспективалы цифрлық банктік емес сервистерге қол жеткізу
  • Банктің серіктестік желімен бірлесіп әрекет етуін арттыру
  • ODEPT сауда платформасы: дамыту және клиенттерді тарту
  • Әлемдегі үздік тәжірибелер негізінде Банк қызметіне ESG-қағидаттар мен бастамаларды енгізу
  • Банк акциясының рейтингі мен құнын арттыру
  • Банктің клиенттердің ақпараттық алаңына қатысуын ұлғайту үшін БАҚ-пен және ақпараттық алаңдармен бірлесіп әрекет ету
Поиск по сайту