«Банк ЦентрКредит» АҚ-тың 2030 жылға дейінгі даму стратегиясы
Біздің басты мақсатымыз – 2030 жылға дейін серіктестік экожүйе құрамында жергілікті және халықаралық клиенттердің операциялары бойынша жетекші Банк болу
Міндетіміз: Біз халықаралық нарықта ұзақмерзімді серіктестік қарым-қатынас орната отырып, клиенттерімізге қамқорлықпен ақылды әрі шапшаң шешімдерді ұсынамыз
Көздеуіміз: ЦКБ – клиенттерге, серіктестерге және қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарайтын сенімді Банк
Басты назарымыз: Клиенттер, тиімділік, цифрландыру
Адами капитал – Банк клиенттерінің бейілділігінің негізі
Біздің корпоративтік құндылықтарымыз: Адалдық. Кәсібилік. Шапшаңдық. Қайырымдылық.
Стратегиялық мақсаттар:
- Ағымдағы клиенттердің белсенділігі мен Банкке бейілділігін арттыру
- Кірістілік көрсеткіштері бойынша жетекші орындарды сақтау және бизнес тиімділігінің көрсеткіштерін айтарлықтай жақсарту
- Цифрландырудың ішкі және сыртқы бәсекеге қабілетті деңгейін қамтамасыз ету
Банктің 2030 жылға дейінгі даму стратегиясының негізгі басым бағыттары:
- Клиент үшін сервис деңгейі мен ыңғайлылығын барынша арттыру
- Шағын және орта бизнес сегментіне қызмет көрсетуге басты назарды аудару
- Клиенттердің бейілділігін арттыру, оның ішінде БАҚ және ақпараттық алаңдар арқылы
- Цифрландыру: MPaaS және BaaS технологияларын енгізу, клиенттік тәжірибені цифрландыру (арналар, сайт, мобильді қолданба)
- Клиенттерге үздіксіз түрде тиімді қызмет көрсету
- Шығынды азайту және Банктің ұзақмерзімді даму стратегиясына ESG қағидаттарын кіріктіру есебінен процестердің тиімділігін арттыру
- Ең қауіпсіз цифрлық Банкті құру
- Процестерді автоматтандыру деңгейін арттыру
- Банк процестерін жасанды интеллект технологияларымен қамтуды барынша арттыру
- Цифрлық валюталар мен токендеуді зерттеу және қолдану