Сіздің міндетіңіз:
- Бөлімшеге келетін және телефон арқылы хабарласатын клиенттердің қажеттіліктерін анықтау және күтіп алу.
- Клиенттер ағындарын бағыттау және реттеу, мүмкіндігінше кезектердің пайда болуын болдырмау.
- Банктің құрылымдық бөлімшелерін аумақта орналастыру мәселелері бойынша клиенттерге кеңес беру.
- Банк өнімдері бойынша клиенттерге алдын ала кеңес беру.
Сізде келесі қасиеттер болса, біз сіздің кандидатураңызды қуана қарастырамыз:
- Жоғары, аяқталмаған жоғары немесе орта техникалық және кәсіптік білімі болу.
- Сауатты сөйлеу және жайдары болу.
- Қазақ тілін міндетті түрде білу, ағылшын тілін мүмкіндігінше білу.
- Таныстырылымдар өткізу дағдысы (мүмкіндігінше).