Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
Новости 2022-08-26 00:00:00
Жеке тұлғалардың несиелеріне қызмет көрсету бойынша сұрақтар мен жауаптар

Жеке тұлғаларға кредит беруден кейін қызмет көрсету – бұл қолданыстағы кредит шарттарын өзгерту бойынша өтініштер.

ЦентрКредит Банкімен уақытыңызды үнемдеңіз

СұрақтарЖауаптар
1Кредит беру шарттарын өзгертуге қалай өтініш беруге болады?Сіз үйден шықпай-ақ, жеке тұлғалардың қолданыстағы кредиттері бойынша шарттарды өзгертуге өтініш бере аласыз.
Өтінішті https://www.bcc.kz/deferral/ «Жеке тұлғаларға арналған қолданыстағы кредиттер бойынша өтініштер» таңдап қалдыруға болады. Өтінішті қалдырғаннан кейін тіркеу туралы SMS хабарлама жіберіледі.
2Кредит беру шарттарын өзгертуге қандай мәселелер кіреді?Берешекті өтеу
Өтеу күнін өзгерту
Қарыз мерзімін өзгерту
Кредит бойынша төлемді кейінге жылжыту
Кепілдік қамтамасыз етудің құрылымын өзгерту
Даулы жағдайлар/техникалық қателер
Келісім хаттарды ұсыну
Несиелік берешектің болуы/жоқтығы туралы анықтамаларды ұсыну
Стандартты емес жағдай (басқа)
3Кредит бойынша төлемді қалай ішінара мерзімінен бұрын өтеуге болады?Төлемді BCC.KZ қосымшасы арқылы Нұсқаулыққа (https://youtu.be/3nD9DYy2JNM) сәйкес жүзеге асыру қажет
4Кредит бойынша төлемді қалай мерзімінен бұрын толық өтеуге болады?Төлемді BCC.KZ қосымшасы арқылы Нұсқаулыққа сәйкес жүзеге асыру қажет
5Өтінішті қарастыру мерзімі қандай?Егер Қазақстан Республикасының басқа нормативтік құқықтық актілерінде өзгеше көзделмесе, күнтізбелік 15 күн ішінде.
6Қарыздың ЦентрКредит Банкіне өткені туралы қалай білуге болады?Сізге ЦентрКредит Банкнан SMS хабарлама келеді.
««Альфа Банк» клиенттеріне» (https://www.bcc.kz/alfabank-clients/) бөлімінде толық ақпарат ала аласыз.
7Жеке тұлғалардың қарыздары Eco Center Bank-тен қандай талаптармен көшіріледі?«Eco Center Bank» ЕБ АҚ тарифтері мен талаптарына сәйкес, шарттар бойынша талаптар мен пайыздар өзгеріссіз қалды.
««Альфа Банк» клиенттеріне» (https://www.bcc.kz/alfabank-clients/) бөлімінде толық ақпарат ала аласыз.
8Қарыз көшірілгеннен кейін «GIFT» өнімі бойынша шарттар сақтала ма?Иә, қарызды өтеу бойынша барлық шарттар орындалған жағдайда
9Төлем терминал/банкомат арқылы жүргізілді, бірақ техникалық ақау орын алып, ақша шотқа түспеді. Не істеу қажет?Бұл жағдайда Банк қарыз алушыға қайтарып алу туралы өтініш беру үшін терминал/банкомат иесіне хабарласуды ұсынады.
Ақау «Банк ЦентрКредит» АҚ-тың терминалында/банкоматында орын алған жағдайда, Банктің ең жақын жерде орналасқан бөлімшесіне хабарласу немесе 505 телефоны бойынша байланыс орталығына қоңырау шалу қажет.
Техникалық ақау расталғаннан кейін, ақша банк шотына түседі.
Егер осы уақыт аралығында төлем жасау күні өтіп кеткен болса, онда ақша шотқа түскеннен кейін ай сайынғы төлем өтеледі. Бұл жағдайда өсімпұл салынбайды және кредит тарихы нашарламайды.
10Қолданыстағы қарыз бойынша кепілгерді/кепілді/бірлесіп қарыз алушыны босатуға бола ма?Бұл жағдайда қарыз алушы өтінішті https://www.bcc.kz/deferral/ «Жеке тұлғаларға арналған қолданыстағы кредиттер бойынша өтініштер» таңдап қалдыра алады.
Комиссия Қарыз шартының талаптарына/Банк тарифтеріне сәйкес алынады.
Соңғы шешімді банктің уәкілетті органы қабылдайды.
11Қарыз шартының талаптары өзгерген кезде, комиссия төлеуім қажет пе?Иә, егер комиссия Қарыз шартында қарастырылған болса.
12Өтеу күнін қалай өзгертуге болады?Бұл жағдайда қарыз алушы өтінішті https://www.bcc.kz/deferral/ «Жеке тұлғаларға арналған қолданыстағы кредиттер бойынша өтініштер» таңдап қалдыра алады. Жаңа төлем жасау күні айдың 1-інен 25-іне дейін белгіленеді.
13Банктің тарифтерімен қалай танысуға болады?https://www.bcc.kz/kz/fizical/tarify/ «Тарифтер»
14Кредит бойынша төлемді уақытында төлей алмадым/төлеуге қаражат жетпеді, қандай соманы енгізуім қажет?Төлемнің жалпы сомасын 505 нөмірі бойынша операторға қоңырау шалу арқылы білуге болады.
Кредит бойынша кешіктірілген әрбір төлем сіздің кредит тарихыңызға кері әсер ететіні және кешіктірілген әрбір күн үшін Қарыз шартының талаптарына және төлемдер кестесіне сәйкес төлемнің өтелмеген бөлігіне өсімпұл есептелетіні есіңізде болсын.
15Несиелік берешектің болуы/жоқтығы туралы тегін анықтаманы қалай алуға болады?BCC.KZ қосымшасы арқылы Нұсқаулыққа сәйкес анықтаманы қалыптастыру қажет
16Банк алдындағы міндеттемелерді толық өтегеннен кейін жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттарды қалай алуға болады?Бұл жағдайда өтінішті https://www.bcc.kz/deferral/ «Жеке тұлғаларға арналған қолданыстағы кредиттер бойынша өтініштер» таңдап қалдыру қажет.
Өтінімнің түрі: Кепілдік қамсыздандыру құрылымын өзгерту
Өтінімнің ішкі түрі: Құқық белгілейтін құжаттарды беру


Другие новости
Приобретайте автомобили Cobalt и Onix в кредит от 5% (ГЭСВ 5,1-22,3%)
2024-04-19 06:24:10
ЦКБ тобы су тасқынынан зардап шеккендерге көмек көрсету үшін 5,5 млрд теңге аударады
2024-04-18 05:55:42
ЦентрКредит Банкінде Алматы кәсіпкерлеріне арналған BUSINESS BOOST воркшопы өтті
Поиск по сайту